Emmeli Kolsut

Alla inlägg under mars 2013

Av Emmeli - 5 mars 2013 11:25

Av Emmeli - 1 mars 2013 07:58

Denna dagen är rätt så chill :) jag var tvungen att gå för att Nelly trilla så sa mamma att jag inte fick cykla...just denna dag jag är lite sent ute. .:(

Efter skolan har jag drygt en timma innan vi ska åka på lägret. Då måste jag hinna duscha och packa färdigt de sista sakerna. Tagga läger. Hoppas det blir roligt :D

Av Emmeli - 1 mars 2013 07:58

Denna dagen är rätt så chill :) jag var tvungen att gå för att Nelly trilla så sa mamma att jag inte fick cykla...just denna dag jag är lite sent ute. .:(

Efter skolan har jag drygt en timma innan vi ska åka på lägret. Då måste jag hinna duscha och packa färdigt de sista sakerna. Tagga läger. Hoppas det blir roligt :D

Ovido - Quiz & Flashcards